Re: Drukarki Canona vs reszta -koszt tuszów, gowic.

Autor: UberKunda <wgod_at_interia.pl>
Data: Mon 05 Dec 2005 - 11:34:21 MET

Dnia 05-12-2005 o 10:28:14 EdiTon <nodle@o2.pl> napisał:

> pytanie: czy g³owice canona zuzywaj±/zapychaj± siê równie szybko jak HP?
> Tusze s± b.tanie wiec chyba gdzie¶ musi byæ haczyk?

Witam !

Tusze owszem są tanie, ale sztuka polega na używaniu tanich i dobrych, bo
jak to ludzie mówią nie wszystko złoto co się świeci :)
Ja ze swojego doświadczenia z moją i350 mogę Ci powiedzieć że problemów
nie mam, drukarka działa od dwóch lat od nowości nie miała do czynienia z
firmowymi materiałami Canona.
Zamienniki wybierałem starannie - znalazłem firmę która posiada certyfikat
jakości ISO,
tusze pakuje próżniowo i daje na nie 2-letnie okresy ważności.
Czarnina, kolor, fotografie wszystko drukowane jest tak jak powinno - ale
znam też wiele osób którym głowica się zapchała tyle że 'wlewali' do niej
każdy szmelc.

Pozdrawiam W.

--
Tak bo tak, nie bo nie