Re: Drukarka atramentowa - proszę o radę

Autor: Zofia <Zofia_at_atrapa.com.pl>
Data: Sun 04 Dec 2005 - 21:34:09 MET

> Epson ma oddzielne tusze (cztery kolory)
To zaleta czy wada?

Wydaje mi się, że ważne jest czy opróżnienie któregoś
z pojemników powoduje zatrzymanie całej drukarki.
W moim starym HP tak nie jest. Ma 2 pojemniki,
czarny i kolorowy. Kiedyś się zdażyło, że późnym
wieczorem skończył się nagle czarny tusz.
W tej sytuacji wydrukowałam w niebieskim, co było
do przyjęcia.
Są drukarki, które przy pustym którymś z pojemników
nie pozwalają dalej drukować.

Pozdrawiam
Zofia.