Re: Drukarka atramentowa - proszę o radę

Autor: miab <miab1_at_fibernet.pl>
Data: Sun 04 Dec 2005 - 18:12:02 MET

Zofia <Zofia@atrapa.com.pl> wrote:
> Dzięki za rady.

> No właśnie znalazłam ją w Internecie z uwagą:
> "produkt chwilowo niedostępny". Czy "chwilowo" znaczy,
> że znowu będzie?

> O to właśnie chodziło.

> Znalazłam ceny po 40-50 zł za każdy kolor. Ale nie ma
> informacji odnośnie pojemności, a bez tego cena nic nie mówi.

15ml tuszu kolorowego(3-4 zbiorniki)/25ml czarnego

> Z tym (w przypadku HP) mam różne doświadczenia. Ponadto,
> używając zamienniki można chyba stracić gwarancję.

Tak niektórzy marketerzy bajają.

> A co to jest?

Automatyczne odwracanie papieru wewnątrz drukarki w celu zadrukowania
drugiej strony.

Jak nie ma zadnej z tych to jeszcze b. sympatyczna jest iP2000
troche tańsza, inne tusze, mniejsze, kolor zgupowany, ale też ładnie i
szybko drukuje(tylko kartek nie odwaraca) i jest nieco mniejsza.

miab