NTLDR is Missing - XP

Autor: El_Chueco <tank_at_NOSPAM.interia.pl>
Data: Sun 04 Dec 2005 - 17:58:24 MET

Czesc!
Sformatowalem Partition MAgiciem 8 partycje C: (na D byl zainstalowany
XP) - rebootojac system pojawil sie ow komunikat - ogladajac przez
DISKPART dysk dwie partycje istnieja. Jak naprawic ten problem bez
reinstalacji systemu probowalem komendami fixboot i fixmbr ale to nic
nie pomoglo. Czytalem ze nalezy skopiowac jakies pliki z dysku XP (mam
oryginalny) ale jestem chyba na to za cienki :D - tzn bylbym zobowiazany
gdyby ktos krok po kroku mi to opisal jak mam zrobic :]. No chyba ze
reinstalacja systemu nie wplynie na programy zainstalowane na dysku D: i
wprost po reinstalacji bedzie mozna korzystac z kompa :]

--
Tomasz "El_Chueco" Surowiec
http://www.surowiec.org - Moja Galeria