Re: Drukarka atramentowa - proszę o radę

Autor: miab <miab1_at_fibernet.pl>
Data: Sun 04 Dec 2005 - 17:50:04 MET

Zofia <Zofia@atrapa.com.pl> wrote:
> Witam!
>
> Chcę kupić drukarkę atramentową.
>
> Oto oczekiwane cechy:
>
> 1) Z uwagi na małą ilość miejsca powinna być nie wyższa
> niż 23 cm i z wkładaniem papieru od przodu.
>
> 2) Chcę mieć pewność, że będzie sprawnie pobierała po jednej
> kartce (moja stara drukarka bardzo często pobiera po kilka
> kartek i do tego z przesunięciem, więc wydruk jest do wyrzucenia).
> Oczywiście papier przed włożeniem do pojemnika zawsze
> "rozwachlowuję".
>
> 3) Chciałabym żeby była stosunkowo tania, sama drukarka jak
> [...]

Canon iP3000/4000/5000:
http://www.agito.pl/index.php?pid=10099&cid=69&p=
http://www.agito.pl/index.php?cid=69&prid=0&label%5B1%5D=n84&label%5B37%5D=0&label%5B47%5D=0
18cm wysokość/40cm szerokość/30(40)cm głębokość.
Wkłady firmowe względnie tanie, zamienniki b.tanie.
Posiada wbudowany autorewers. Drukuje szybko i ładnie.
Uważać na modele ip4200/5200 - od tych modeli Canon wprowadził
zabezpieczenie pojemników chipem.

miab