Acer eRecovery disc

Autor: JoAnna <japostolBEZ_at_SPAMUop.pl>
Data: Sun 04 Dec 2005 - 14:21:50 MET

Witam.
Mam problem z nagraniem eRecovery disc.Zniszczyłam juz pare plytek i
ciągle ten sam komunikat o błędzie.Gdy na pasku postępu nagrywania mam
juz 100% pojawia mi sie komunikat: ACER Backup CD Burning failed.error=1003
Jak potem sprawdzam te płytke to mam used space 0 bytes oraz free space
0 bytes.
zaznacze,ze miałam do wyboru nagranie na 4 CD lub 1 DVD-poniewazn nie
miałam po ręką czystych płyt DVD wybrałam te pierwsza opcje.
Czy ktoś ma jakis pomysł dlaczego tak sie dzieje?
Myślałam,ze moze cos z nagrywarka jest nie tak ale płytke z programami z
dysku twardego wypalił mi bez najmniejszych prolemów.
Bardzo prosze o jakies sugestie.
Pozdrawiam serdczenie
JA