Re: pamięci dwustronne

Autor: Arek <abk_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 04 Dec 2005 - 12:29:58 MET

Radosław Sokół napisał(a) w wiadomości: >> Tylko dalej nie wiem, czy te w/w są jedno-
czy dwustronne (tak

>Jakie w/w? Nie wymieniłeś żadnych pamięci ;)

Te które Ty wymieniłeś... "o pojemności 64 MiB, moduły 128 MiB
zbudowane z ośmiu układów 16 Mix8 lub szesnastu układów 8 Mix8 oraz
moduły 256 MiB zbudowane z szesnastu układów 16 Mix8."

>Nie da się. Trzeba sprawdzać w katalogach.

Katalogi scalaków może bym znalazł. Z modułami i i ch oznaczeniami
może być gorzej...

>Jest to nowa propozycja IEC i IEEE. Według mnie sensowna, bo
>nie zostawia miejsca na "interpretację" w stylu machlojek
>producentów dysków twardych.

O to chodz! Że w millionach/miliardach wychodzi więcej niż MB/GB?
Mnie akurat nie nabiorą...
Dzięki.
Arek