Re: Acer dziwna sprawa.

Autor: rokko <rokko_at_toya.net.pl>
Data: Sun 04 Dec 2005 - 12:13:20 MET

Użytkownik "Zibo" <piotrek_neostrada@op.pl> napisał w wiadomości
news:dms9o7$6ej$1@news.onet.pl...
> Witam
> Od pewnego czasu posiadam laptopa Acer z serii 1690. Problem wydarzył się
> dopiero dwa razy ale jest dosyć irytujący dla mnie i nie chciałbym nagle
> zostać z zepsutym sprzętem. W momencie kiedy uruchamiam kompa z baterii
> (naładowanej) ekran pozostaje czarny, dwie zielone lampki zasilania się
> palą i komputer wydaje trzy krótkie i głośne dźwięki po czym po chwili
> przerwy powtarza je i tak w kółko do póki nie wyłączę komputera. Potem jak
> się go ponownie włącza wszystko jest git i komp się uruchamia. Domyślam
> [...]

myślę, że kody błędów są takie same, niezależnie od sprzętu (laptop, pecet)
szczerze mówiąc to nie pamiętam co oznaczają 3 piśnięcia, myślę że któryś z
doświadczonych kolegów pomoże... ?
mogą to być no problemy z obluzowaną kością pamięci albo z "widzeniem" przez
płytę główną i BIOS wyświetlacza....

rokko