ZDJĘCIE HASŁA W TOSHIBIE QOSMIO F10

Autor: Piotrek <brak_at_brak.pl>
Data: Sun 04 Dec 2005 - 08:30:45 MET

Witam

Zakupiłem na wyprzedaży w niemieckim elektromarkecie notebooka Toshiba
Qosmio F10, niestety poprzyjeździe do domu i rozpakowaniu okazało się, że
komputer posiada hasło, które należy wpisać zaraz po naciśnięciu włącznika.
Pomyślałem, że wyjęcie baterii na płycie głównej rozwiąże problem, ale
niestety hasło nadal jest i w tej chwili nie mam już żadnego pomysłu na
pozbycie się go. Bardzo proszę o pomoc jak szybko to zrobić, potrzebuję tego
komputera na gwałt, zapłaciłem za niego spore jak dla mnie pieniądze i
chciałbym z niego skorzystać.

pozdrawiam