Re: Ubezpieczenie

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Sun 04 Dec 2005 - 01:11:15 MET

Roman napisał(a):

> Czy to cała składka czy tylko ta jej część dotycząca notebooka?

Cała składka

> A ponadto i przede wszystkim to Generali nie ponosi odpowiedzialności za
> kradzież poza miejscem ubezpieczenia (patrz paragraf 17 p.2 OWU).
> Jeżeli więc może zgubić notka na zajęciach to na nic mu takie
> ubezpieczenie.

Od tego jest Allianz. Pytanie tylko w jaki sposób chcesz udowodnić
ubezpieczycielowi, że kradzież notebooka nie jest wynikiem Twojego
zaniedbania? Nie słyszałem o sytuacji, poza rozbojem, by komuś gwizdnęli
laptopa w sytuacji gdy właściciel siedzi obok niego :>

No chyba, że ktoś jest na tyle tępy, że zostawia sobie laptopa i idzie na
"posiedzenie" do toalety

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098