Gigabyte K8NF-9 - problemy z wylaczaniem zasilania

Autor: WIR <new_wir_at_NOSPAMpoczta.onet.pl>
Data: Sat 03 Dec 2005 - 23:25:58 MET

Witam,

Mam dziwny problem z plyta glowna K8NF-9 gigabyte'a.
Pomimo ustawienia INSTANT-OFF w biosie (parametr 'Soft-off by power
button'), musze trzymac przycisk zasilania przez 4 sekundy, zeby odlaczyc
zasilanie. Moge sobie dowolnie przestawiac z 'instant-off' na 'delay 4 sec.'
i nie ma to zadnego znaczenia. Czy ktos mial ten problem z ta plyta, czy jak
zwykle trafilem na 'szczegolny przypadek'? ;)
Nie wiem, czy nie ma to wyplywu na kolejny problem - nie dziala wylaczanie
zasilania przy wychodzeniu z Windows XP.
Zrobilem juz update biosu, ustawilem w rejestrach PowerDownAfterShutdown na
1 i zastosowalem kilka zaklec voodoo wyczytanych na paru forach dotyczacych
XP (np. F5 podczas instalacji XP i pokazanie, ze plyta obsluguje ACPI). Po
tym wszystkim nadal bez zmian.

Bede wdzieczny za rady - jezeli jest to jakis banal, to tym lepiej :)

Pozdrawiam,
Wojtek