Re: Jak zainstalowac Forceware Nvidii?

Autor: Tom <wyszzbig2_xl_at_wp.pl>
Data: Sat 03 Dec 2005 - 22:39:20 MET

Użytkownik "Grzegorz Nowak" <gnowak@wi.ps.pl.spam> napisał w wiadomości
news:dmsonc$gjg$1@inews.gazeta.pl...

> IMHO problem jest opisany ponizej oraz w pliku readme. Szukaj starszej
> paczki ~~ 7x,xx.
>
> http://www.nvidia.com/object/81.85_9x_supported.html

Dzieki za odpowiedzi.
Skoro wersje 77.72 i 81.85(oraz nastepne w przyszlosci) nie obsluguja mojej
karty to niebede juz probowal ich instalowac. Zas wymuszenie instalacji
raczej nic nie da skoro brak im bibliotek do obslugi tej karty, bo
wybieranie brakujacych plikow z starsych wersji sterownikow tez nie dawalo
dobrych efektow.
Z nieznanych mi powodow wersje 71.84 i 66.94 powoduja restart kompa przy
ladowaniu windowsa, zas
 wersja 61.76 nie sprawia klopotow, co mnie zdziwilo, bo kiedys tez
powodowala restart kompa przy ladowaniu windowsa.
Czy to normalne zjawisko, ze zainstalowanie nowszych wersji powoduje restart
komputera?

Tom