Nero Express skaszanilo mi plyte DVD

Autor: Chrosciu <chrosciuWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 03 Dec 2005 - 18:53:56 MET

Witam !

Sprawa jest taka: mialem dobra plyte DVD, ktora dawalo sie normalnie odczytac w
moim czytniku DVD (Teac). Chcialem zrobic jej kopie. W tym celu uruchomilem
Nero Express 5.5 i dalem opcje "Kopiuj cala plytke". Nastepnie Nero poprosilo
mnie o nosnik zrodlowy, totez wlozylem moje DVD. Cos tam sie chwile mielilo i
zostalem poczestowany komunikatem, iz z tego dysku nie da sie nic przeczytac.
Co gorsza - od tej pory tej plytki nie da sie juz wcale odczytac. Wyglada to,
jakby Nero probowalo cos po niej pisac i ja spalilo...

Pytanie brzmi : czy da sie cos jeszcze z tej plyty uratowac, a jesli tak to w
jaki sposob? Czy istnieje jakies specjalne oprogramowanie do tego celu?
Teroretycznie przeciez stare dane na plycie zostaly i Nero tylko "dopisalo" cos
nowego...

Z gory dziekuje za wszystke porady i wskazowki

Pozdrawiam Chrosciu