Re: Radeon x550 - jakie pamięci??

Autor: frey <frey_at_o2.pl>
Data: Sat 03 Dec 2005 - 17:31:47 MET

"Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13>

> Zdarza się czasami, że AIDA, Everest
> w przypadku Radków podają nieprawdziwe dane.

> RivaTuner 2.0 RC 15.8 - http://www.guru3d.com/rivatuner/

Dzięki, sprawdze tym programem, ale dostep do tego kompa
bede miał dopiero w poniedzialek.
Jeżeli w nim bedzie pisało ze 64bit to nie ma mocnych zeby
było 128 w rzeczywistosci ?? Moze to byc podstawą do
reklamowania karty ? bo na rachunku jest 128 bit i wyraznie
zaznaczalem ze ma byc 128bit

jeszcze sprawdze ile jest kostek pamieci,
sugestia z innego forum ze karty 128bit mają 4(8) kostek