Re: pecet vs konsola

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sat 03 Dec 2005 - 17:10:26 MET

Krzychu napisał(a):
> Zastanawiam sie czy lepiej kupic konsole czy peceta. sprzet glownie mna
> sluzyc do grania.

W takim razie idealnym rozwiązaniem będzie dla Ciebie nowy Xbox360 lub
starsza PS2.
Xbox360 ma niesamowitą grafikę i potężne możliwości. Niestety, premiera
w Europie miała miejsce dopiero wczoraj, więc na razie ciężko będzie z
grami i wszelkimi przeróbkami przez jakiś czas.
Z kolei PS2 ma już swoje lata, jednak na tą platformę dostępnych jest
tyle gier, że ciężko to określić :) Warto dodać, że w przypadku konsol
znaczna większość tytułów to gry z klasą, warte poświęcenia czasu i
pieniędzy. Na PC 80-90% tytułów to totalne gó**o.

> jak sie ma konsola do komputera, tzn
> jak jest z jakoscia obrazu,

Zobaczysz jakość obrazu na Xbox360 połączonym z HDTV to na kompa nie
spojrzysz więcej ;) PS2 mimo swoich lat do dzisiaj potrafi mile zaskoczyć.

> gra w sieci,

Xbox oferuje lepszy multiplayer. Nie miałem z tym osobiście styczności,
ale znajdziesz w sieci dużo informacji na ten temat. PS2 też ma taką
możliwość, ale ja z niej u mnie jeszcze nie korzystałem.
Xbox360 to już podobno świetna sprawa do gry w sieci. Z resztą tym się
właśnie MS szczycił przed premierą :)

> czy czasem tez sie 'tnie' jak
> komputer

Nie. W przypadku konsol to gry są robione pod sprzęt a nie na odwrót,
jak to jest w przypadku PC.

> no i ogolnie jakie macie wrazenia z uzytkowania konsol?

Sam kupiłem PS2 jakieś pół roku temu. I żałuję tylko jednego - że nie
zrobiłem tego wcześniej! :) Naprawdę, świetna sprawa, szczególnie, że
teraz można wyrwać taką konsolkę w ciekawych pieniądzach.

Pamiętaj tylko, że to jest sprzęt do grania. A komputer ma też wiele
innych zastosowań. Dlatego najlepszym wyjściem jest kupno średniej klasy
zestawu PC i konsoli - wystarczy to na kilka lat :)

Dokładniejsze informacje o konsolach uzyskasz na grupie:
ale.pl.gry.konsole.underground i w jej archiwum :)
Polecam w szczególności ostatnie tematy o Xbox360 :)

--
[  PSYLO | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl  ]
[ Barton 2160MHz | NF7 | 2x256MB DDR Kingston ]