Jak zainstalowac Forceware Nvidii?

Autor: Tom <wyszzbig2_xl_at_wp.pl>
Data: Sat 03 Dec 2005 - 16:32:46 MET

Witam
Moja karta graficzna to NVIDIA GeForce2 Pro 64 MB i wersja detonatorow
56.64, windows 98 SE.
Chce zainstalowac detonator Forceware 77.72 lub 81.85 i podczas instalacji
wyskakuje
komunikat:
Instalator nie mogl zlokalizowac w systemie zadnych modulow grafiki
NVIDIA.Instalacja zostanie zakonczona.
(smieszne jest to, ze potem wyskakuje pytanie czy zresetowac kompa, bo
program zainstalowal sterowniki)

Czemu nie chce sie zainstalowac, za stara karta, jesli tak to czemu w readme
sterownika jest, ze jest do
NVIDIA GeForce2 Pro i innych starych kart?Moze musze cos zainstalowac
odrebnego?
A i niechce instalowac sterow 66.94, 61.76 bo po ich instalacji zamiast
ladowania windowsa mam komuniat, mozesz bezpiecznie wylaczyc kompa.

Slyszalem o sterownikach Omega.Czy dobrze sie sprawuja na takiej karcie?Czy
rozwiaza moj problem?
Nowe stery chce zainstalowac bo dema nowych gier nie dzialaja poprawnie np.
Commandos 3,(nie uruchamia sie)
Bloodrayne 2(widac tylko pasek zycia itp, zas glowny ekran gry jest czarny),
Dragonshard(nie uruchamia sie, bo niewykrywa dll, ktorego mam na dysku)
Manhattan Chase(podczas ladowania planszy gra wywala do windosa, a w
wymaganiach ma NVidia geforce 2 with at least 64MB.
Hardware TnL required.)
Nie znam sie na kartach, czy geforce 2 ma Hardware TnL?

Tom