Re: Najcichszy dysk do serwka

Autor: Jerzy Pastusiak <pastupam_at_sci.pam.szczecin.pl>
Data: Sat 03 Dec 2005 - 14:44:40 MET

Np.:
80GB Western Digital 2,5" 5400rpm 8MBc lub 2MBc
głośność w czasie pracy: 20 dBA (seek mode 21 dBA)

http://www.hart.pl/sklep/product.php?pid=1791
http://www.hart.pl/sklep/product.php?pid=1705

lub podobne:
http://www.wdc.com/en/products/ce/#silence

Przestrzegam przed stosowaniem CF, PenDrive, ...
jako nosnikow do czestego zapisu.
Jest to recepta na katastrofe.
(maja one duza, ale ograniczona liczbe zapisow)

Pzdr.J.P.