pilne! odzyskanie danych z konta zabezpieczonego hasłem

Autor: gzygzy <gzygzy_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 03 Dec 2005 - 11:49:12 MET

witam,

mam palący problem. padła mi wczoraj partycja systemowa. komputer w ogóle
przestął ją wykrywać. udało mi się magiciem ją ozyskać, ale teraz po
podłączeniu dysku do drugiego komputera nie mogę dostać się na moje konto.
informuje, że dostep jest zabroniony, bo najprawdopodobniej jest chroniony
hasłem. tylko nie podaje miejsca, coby to hasło wpisać. prosze o pilną pomoc
co robić? teraz spróbuję zainstalować na tej partycji windowsa na nowo, może
coś pomoże. ale mimo wszystko proszę o pomoc. na pewno ktoś już miał z tym do
czynienia.