Radeon 9100 i wyjście TV

Autor: vodzu <vodzu_at_op.pl>
Data: Sat 03 Dec 2005 - 11:01:49 MET

Zakupiłem kabel s-video-mini jack->EURO, podłączyłem do karty,
ściągnąłem ze strony ATI Catalyst Control Center, zainstalowałem... no i
na tym koniec bo próbowałem skonfigurować a obrazu na TV jak nie było
tak nie ma, poczytałem na sieci , szukałem na grupach ale nie udało mi
się uzyskać żadnego efektu (oprócz tego że jestem coraz bardziej
wnerwiony) czy mógłby mi ktoś w łopatologiczny sposób wytłumaczyć jak to
zrobić ? Na TV na AV1 i AV2 (tylko takie tryby mam) nie mam nawet
sugestii tego że obraz z PC jest przekazywany na TV. Pomóżcie proszę