Re: Zasilacz...

Autor: yahu <yahu_at_wytnikto.aster.totez.pl>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 23:40:29 MET

> No to co kupić, żeby było mocniejsze niż 235W i nie kosztowało 100zł lub
> więcej?

Jak chcesz to moge Ci odsprzedac moj Q-tec 400 W, ktory bez problemu ciagnal
Athlona 64 2800@3200 1,5 GB ram'u, radka 9600 XT, dwa dysk, DVD+R i cdorma.
Jak by co to powycinaj z mejla co trzeba is ie zglos.

Wiem, ze neiktorzy beda krzycczec, ze to nienajlepszy zasilacz, ale na 100%
lepszy niz wszyskie zasilniki z allegro do 50 PLN. I spokojnie przez dwa
lata zasilal kompa.

Pzodrawiam
Jasiek