Zakup notebooka

Autor: kazimierz <kmaciaszek_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 22:33:55 MET

Witam,

    Zamierzam kupić notebooka, zdecydowalem juz ze to bedzie Asus,
generalnie to juz zdecydowałem sie na konkretny model:
Asus A6R - B002
http://sklep.benchmark.pl/pelny_23755.html

Jednak na początku zdecydowany byłem na model :
Asus A6U - B029 z procesorem Turion
http://sklep.benchmark.pl/pelny_22873.html
jednak nigdize nie moge znalezc wersji z wyswietlaczem 15,4.

Nie zalezy mi na szybkich kartach graficznych. Nie gram w gry. Ciagle tylko
nurtuje mnie pytanie czy oplaca sie rezygnowac z Turiona na korzyść
wyswietlacza 15,4, bo tylko dlatego zdecydowalem sie na model B002.

A tak poza tym to jeszcze w tle przewija mi sie model:
Asus A6U - B026 z procesorem Sempron 3000+
http://sklep.benchmark.pl/pelny_21064.html

Moze ktos byl w podobnej sytuacji, wybieral Asusa w okolicach 3500 ? Moze ta
matryca 15,4 to wcale az tak duzo nie zmienia, moze lepiej ten Turion ? No
nie wiem wlasnie ;/. No chyba ze ten Sempron jednak, wydajny i matryca 15,4.

--
Kazimierz