Re: padl procek czy plyta

Autor: jeden=1 <_at_>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 19:00:57 MET

Dnia 2 gru o 12:39, maciej Drążczyk naskrobał(a):

> zrobilem juz chyba wszystko... plyta odpalona bez ramu piszczy natomiast bez
> procka cisza...taka sama jak z prockiem i ramem
> czyli co procek trup?????

Zaraz, płyta z włożonym prockiem piszczy? Ile razy. Jeśli piszczy, że nie
ma ramu to procek jest ok. Jeśli po dołożeniu ramu nie piszczy to pamięci
są padnięte. spróbuj jeszcze pokombinować z kościami. Zmieniaj sloty,
szczególnie jeśli masz dwie kośći, kiedyś miałem płytę, która chodziła
tylko jak był zajęty port 1 i 3.

Napisałeś trochę nie czytelnie.
- sam procek, cisza czy piszczy?
- sam ram, cisza czy piszczy?
- CPU i ram, cisza czy piszczy?

Co to jest za płyta?

pozdrawiam
ard

Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!