new hdd jednej partycji nie widac...

Autor: VooDoo <voodoo_at_voodoo.vo>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 18:38:27 MET

Witam

mam pewien maly problem ... otoz kolega przyszedl do mnie z nowiutenkim
laptopem Asusa dysk 40 gb polecilem mu zeby podzieli na dwie partycje ,
i zrobilem to i zformatowalem partycje C a druga pomyslalem ze
sformatuje juz z poziomu windowsa... ale po zainstalowaniu wszystkiego
system widzi tylko partycje C ... i teraz taki walek da sie sformatowac
partycje D ? system to windows xp pro jakis programik ?

ps zawsze to robilem fdiskiem ale w tym laptopie nie ma portu fdd :/

pozdr

VooDoo