Jak rozebrac laptopa Acer Travelmate z serii 8000

Autor: noone <noone_at_nowhere.com>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 16:33:27 MET

witam.
musze sie dobrac do klawiatury laptopa Acer Travelmate z serii 8000 i
utknalem w martwym punkcie. rozkrecilem wszystkie srubki i generalnie to
daje sie obudowe oddzielic oprocz jednego miejsca, tak mniej wiecej w
polowie drogi poimedz zawiasami czuc i widac wyraznie, ze cos trzyma.

no i faktycznie, pomiedzy zawiasami pod klapa z matryca jest jescze jedna
srubka. jak sie do niej dostac nie mam pojecia. probowalem sciagnac zawiasy,
odkrecilem z tylku zawiasow 4 srubki i dalej nie mam pojecia jak je rozebac.

ma ktos jakies pomysly jak sie dobrac bezbolesnie do te srobki ? mi sie
skonczyly... :(

z gory dzieki za pomoc