Bios nie widzi dysku SATA!

Autor: El_Chueco <tank_at_NOASPAM.interia.pl>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 15:40:17 MET

Czesc!
Posiadam plyte Biostar P4VTC na chipie VIA - problem w tym ze bios nie widzi
dysku SATA (dzisiaj zakupilem i chcialem zapiac jako dysk "pomocniczy") w
Menedzerze sprzetu zainstalowalem stery od VIA ale wyskoczyl mi blad ze
jedno urzadzenie nie fnkcjonuje (VIA RAID SATA CONTROLLER) zatem probuje
zainstalowac sterowniki od SATA RAID = ale instalator mowi mi ze nie ma
takiego urzadzenia? Czy ktos moglby mi jasno powiedziec jak to zainstalowac?

--
Tomasz "El_Chueco" Surowiec
GG: 559899