laptop, bateria, pytanie

Autor: Gazeta <podwojek_at_gazeta.pl>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 14:24:46 MET

Witam, mam pytanko
od niedawna jestem uzytkownikiem laptopa, nowa Toshiba.
Uzywam go w tej chwili tylko i wylacznie w domu, po studiowaniu postow i
google baterie zostawilem podlaczona, komputer podlaczylem do pradu i tak
uzywam (na noc kabel zasilania wyjmuje) . do wczoraj przy tego typu
podlaczeniu nie wlaczal mi sie wskaznik ladowania baterii, wczoraj jednak
rano, przy podlaczeniu kabla zasilania pokazalo sie ze laduje baterie a gdy
wlaczylem komp to pokazalo ze stan baterii to 98%...
czy to nornalne ze po kilku godzinach kiedy laptop wylaczony i niepodlaczony
do ladowania poziom naladowania bateri spada??

moze macie jakies inne propozycje?
nie chcialbym zeby codziennie doladowywalo baterie i zaczynalo codziennie
cykl ladowania, bo chcialbym zeby akumulator troche mi posluzyl, pozdrawiam