Problem z dyskiem USB

Autor: loki_p <loki_p_at_BEZ.TEGO.o2.pl>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 14:09:16 MET

Witam.
Mam problem z dyskiem przenosnym USB Momobay UX-2 firmy Toshiba (60 gb).
Tylko na jednym komputerze (widows xp prof, wszystkie aktualizacje) dysk
jest wykrywany kilkanascie minut podczas ktorych komputer ledwo pracuje. Po
wykryciu wciaz nie mozna kozyststac z dysku bo jest caly czas zajety pomimo
ze nie kozysta z niego zaden program (prawdopodobmie cos robi system).
Lampka sygnalizujaca odczyt danych z dysku caly czas mruga.
Problem ten wystaepuje tylko na tym jednym komputerze, na pozostalych z
takim samym systemem problemu nie bylo. Wczesniej, tj jakies 8 miesiecy
temu dysk byl normalnie widziany przez system.
Przy probie bezpiecznego ususniecia sprzetu wyskakuje komunikat ze sprze
jest uzywany i nie moze zostac teraz usuniety.
Prawdopodobnie cos zostalo przestawione w ustawieniach systemowych tylko
nie wiem co. O przeinstalowaniu systemu z takiego powodu raczej nie ma
mowy. Moze ktos sie spotkal z podobnym przypaddkiem. Bede wdzieczny za
porade.

Piotrek

--
loki_p@BEZ.TEGO.o2.pl