Re: 5 Monitorów, LCD który wybrac ??

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 14:02:29 MET

> polecam EIZO :)
> i zaden inny, ogladalem obraz na innych LCD niz EIZO - poprostu koszmar
> nigdy nie rozstane sie z moim EIZO:)

Podaj model, przyda się wiedzieć :).

> Tobie tez polecam porownanie obrazu - postaw sobie obok siebie dwa
> monitory EIZO i jakis taki co Ty podales

EIZO to wyższa półka, ale pewnie też zdarzają się tam gorsze modele i
lepsze (z przewagą tych drugich jak słyszałem) :), ale przede wszystkim
chyba cena jest dość wysoka.
Ale szczególnie polecam postawienie sobie CRT obok LCD - daje najlepsze
porównanie kolorów (i ostrości oraz geometrii - tutaj LCD nie da się nic
zarzucić), na moim LCD np. na pierwszy rzut oka widać, że biel ma niższą
temperaturę (da się to poprawić regulacją, ale do ideału chyba się da
dojść).