Re: Restart?

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 12:19:05 MET

> Mam taki problem: otóż zdaż się, że komputer sam się zrestartuje a po ponownym
> uruchomieniu wyświetla się komunikat, że "przywrócono sprawność po poważnej
> awarii systemu" Sytuacja taka występuje dość rzadko jednak jest dość irytująca,
> gdyż najczęściej podczas użwania gier. Czy w związku z tym miał ktoś podobny
> problem, wie jakie są tego przyczyny i jak temu zaradzić. Używam Windowsa Xp
> Profesional.

Restartowanie to jest problem ciężki do zdiagnozowania - przeszukaj
google i archiwa grupy (nie tylko tej), sporo osób miało z tym problemy.
U mnie pomogło:
- dokładne odkurzenie wnętrza komputera (z pędzelkiem)
- rozkręcenie i naoiliwienie wszystkich wiatraczków (chociaż się nie
przegrzewał)
Ale powody mogą być różne (niekoniecznie sprzętowe, ale najczęściej
chyba tak) - pamięć, kondensatory na płycie, przegrzewanie się i wiele
innych :).