Re: Kręcić na BOX'ie czy raczej nie!?

Autor: insane <prv_at_prv.prv>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 12:16:30 MET

Użytkownik "Marcin Narzynski" <narzynka.usun@tez_usun.onet.pl> napisał :

> Po godzinnym teście zmęczeniowym na Sempronie 3000+ 754 uzyskałem
> temperaturę 35 st C na procesorze - i to przy skręconym do 2000 obrotów
> wiatraku boxowym. Wg mnie BOX ma spory potencjał OC.

generalnie juz sama obudowa prockow s754 jest inaczej zbudowana niz socketA.
Obudowa proca pod s754 lepiej odprowadza cieplo i czesto BOXowe chlodzenie
wystarcza, co przez analogie wskazuje, ze s754 daje wieksze mozliwosci
overlockingu niz socketA. Na s754 bez krecenia norma jest temperatura
28...33stC, kiedy procek socketA w BOXie (tez bez krecenia) potrafi osiagac
powyzej 50stC. Mowie to na podstawie dwoch zestawow : Abit NF7v2.0 sempron
2300+ BOX socketA i Abit NF8 Sempron 2800+ BOX s754.

peace!

--
insane