Re: notebook toshiba

Autor: <Udziadeksu?_at_wro.vectranet.pl>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 22:24:05 MET

Piotr P. wrote:

> Witam
> planuje w najblizszym czasie zakup notebooka toshiba. Mam okolo 4 tys do
> dyspozycji. Zalezy mi aby komputer byl trwaly a w przyszlosci mozliwy do
> modernizacji (czy da sie wymienic procesor z CM na PM w podanych nizej
> modelach? )
> Oto moje typy:
>
> TOSHIBA Satellite ...
O ile dobrze pamiętam Satellite mają roczną gwarancję.
Sprawdź w Karenie czy mają Tecry S1 (3 lata gwarancji) w interesującej
Ciebie cenie i konfiguracji. Na wyprzedażach i promocjach mają bardzo
interesujące konfiguracje w korzystnych cenach. Jak nie teraz to w
pierwszym kwartale.
Ja tak kupiłem w lutym ubiegłego roku za 7500 to co kosztowało w grudniu 12
000 z.

--
Pozdrawiam
Dziadek 2