Re: Jak zainstalować system nie majac napędu CD i FDD?

Autor: Paszczak <szczapak_at_huga.pl>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 00:57:25 MET

Piotrek <brak@brak.pl> wrote:
> Mam notebooka Dell D400, nie ma on ani stacji dyskietek, ani napędu
> optycznego, nie moge na nim zainstalować systemu, jest tylko dysk twardy,
> mam możliwość wyjecia dysku i wrzucenia na niego dowolonych plików, jak moge
> sobie poradzic z instalacją systemu?

Hmm, a jaki system? Bo Linuxa możesz najpierw zabootować jako bezdyskową
stację (DHCP i jądro przez TFTP, a na początku jakiś PXE loader czy coś
takiego), a potem instalować przez NFSa.

Możesz też wyjąć dysk, podłączyć przez przejściówkę do normalnego PC i
na nim zainstalować - wtedy już każdy system. Przejściówka kosztuje grosze.

P.