Problem z instalacja windowsa...

Autor: Lukas <lukasz-kaczor.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 23:58:40 MET

Witam

Mam następujący problem.. Po dwoch dniach od instalacji WindowsaXP w czasie
uzywania komputera Windows pokazal ekran stopu (ten niebieski) i juz sie nie
uruchomil ponownie.. Poza tym po sformatowaniu dysku na ktorym sie znajdowal
WinXP nie mozna juz go zainstalowac ponownie.. Malo tego nie mozna wogole
zainstalowac Windowsa XP (nawet z innych nośnikow). Odponalem niepotrzebne
napedy i dalej nic.. zmienialem tasmy i dalej nic.. Ja juz nie mam pojecia..
Dodam ze na TYM SAMYM DYSKU moge bez problemow zainstalowac linuxa.. Macie
pojecie jaka moze byc tego przyczyna??