Zasilacz

Autor: Przemolo <przemolo_at_gazeta.pl>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 23:16:23 MET

Mam dość stary sprzęt (Celeron 800@1150, 512MB RAM, dysk 40GB, 1xCDRW,
1xDVD, SBlive!, karta sieciowa) - do tej pory miałem zasilacz 235W (jakiś
chyba z komputera Vobis Highscreen). Niestety czasem przy dłuższym
kopiowaniu czegoś z DVD, zasilacz chyba nie wydalał i wieszał kompa (ale
zdarzało się to stosunkowo rzadko).
Kupiłem na Allegro zasilacz 300W Megabajt... okazuje się jednak, że już przy
samej pracy dysku, komputer się wyłącza! Po podłączeniu drugiego dysku nawet
nie da się nic zrobić, bo od razu dysk się wyłącza (nawet na tym 235W jest
ok, i można 2 dyski podłączyć).

Teraz mam pytanie - czy na Allegro z zasilaczy w zakresie cen do ok. 30zł
można kupić coś co będzie lepsze (mocniejsze) od tego mojego 235W?
Widzę, że są tam jakieś Codegeny za 25-30zł niby 300W - co o nich myślicie?
Czy one naprawdę mają 300W, czy też będzie tak jak z tym Megabajtem? :-/