Ratunku...

Autor: Kuna&Zagiel <knapik_removethis_at_geonafta.krakow.pl>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 21:29:22 MET

Kupiłem komputer Perfektus z płytą 775VM800, bez systemu. Wszedłem do BIOS-a
przez F2, ustawiłem Boot Priority na CD/DVD czy jakoś tak, włożyłem do
napędu dyskietkę z WinXP i nic! Robiłem różne cuda ale kompletnie nie
działa, powtarza do znudzenia coś o Select Proper Boot Device czy jakoś tak.
Czy do zainstalowania Windows coś potrzebuję? A może kupiłem złą maszynę? Po
różnych akcjach na C: pojawiły się jakieś polecenia typu command, mkdir itd.
ale one też nie bardzo chodzą (np. mkdir). Będę wdzięczny za pomoc, może nie
będę musiał wlec peceta do serwisu. Pozdrawiam...