Re: SB Audigy 2 - ktory wybrac?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 19:48:19 MET

chemik333 napisał(a):

> qrcze jeszcze niedawno widzialem je w cenniku po cos okolo 130 zl. Ale chyba
> szybko poznikaly (i dosc dawno temu)

Dokładnie. Jak szybko się pojawiły w takich rewelacyjnych cenach, tak
szybko zniknęły. Ja jestem jednym ze szczęściarzy, którym w końcu udało
się kupić :) Po kilku probach i odwolaniach zamowien przez sklepy
("jednak nie mamy na magazynie...").
W tych pieniądzach ta karta to nic innego jak prezent od Creative :)

--
[  PSYLO | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl  ]
[ Barton 2160MHz | NF7 | 2x256MB DDR Kingston ]