Problem mscorlib.dll :((

Autor: AkcenT <nygus__at_op.pl>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 19:30:50 MET

Witam,

Nie jestem pewien, czy to właściwa grupa, ale nie znalazłem innej, o
zbliżonej tematyce. Jeżeli źle szukałem, przepraszam. Nie bijcie...

Jakiś czas temu zaplątał mi się wirus. Po przywróceniu systemu niestety
wyskakuje mi cały czas komunikat, który nawiązuje zapewne do sterowników
mojej karty graficznej:

"Failed to delay load library mscorlib.dll (win32 error: 2)
This progrm can no longer run and will now terminate"

Wszystkie aplikacje - z wyjątkiem "centrum zarządzania ATI" działają OK.
Jednak nie mogę przerzucać wizji na tv-out.

Jeżeli ktos ma pomysł lub wskażę właściwą grupę - wirtualna krateczka
brovarka ;))

pzdr.
A.M.W