Re: tv out - klonowanie obrazu

Autor: Pawel K <pawel12345pp_at_interia.pl>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 16:48:14 MET

Użytkownik Pawel K napisał:
> witam
>
> mam pytanie odnosnie odtwarzania plikow wideo jednoczesnie na monitorze
> i w telewizorze. chodzi o to ze obraz z kompa jest ladnie klonowany na
> tv, ale problem wystepuje w momencie gdy odtwarzam jakikolwiek filmik. w
> tym momencie na kompie pokazuje sie okienko programu ale zamiast filmiku
> jest czarne tlo.
> wiecie w czym moze tkwic problem i jak zrobic aby na obu ekranach mozna
> bylo ogladac pliki wideo?
> karta grafiki to geforce4 mx 440, system w2k
> dzieki z gory za pomoc

ha, rozwiazalem problem na inny sposob, ktory poniekad przypomina tryb
dualview. ale z trybu dualview tez nie korzystalem poniewaz przy
zwiekszaniu obrazu na full screen uciekal mi on z telewizora
no wiec problem rozwiazalem w nastepujacy sposob
we wlasciwoaiscah obrazu w zakladce ge force jest takie cos jak full
screen video, gdzie mozna sobei wybrac czy film ma byc rzucany na tv czy
na kompa w full screenie. zaznaczylem ze na tv (u mnie secondary
display) i wszystko chodzi jak trza