Re: R 9600 XT nie pracuje na AGPx8

Autor: <miras26_at_interia.pl>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 14:55:24 MET

Dnia Thu, 01 Dec 2005 14:01:19 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> Weryfikowałeś to innymi programami niż Everestem?
Bylbym wdzieczny za jakąś nazwę.

> Poza tym - jak już Ci zostało to napisane - tryb x8 daje
> niewiele lub w ogóle nic w porównaniu do x4. Jedynie przy
> bardzo małej pamięci lokalnej karty graficznej warto mieć
> ustawiony jak najwyższy tryb AGP (ale i tak wtedy gry będą
> działały wolno, więc bardziej opłaca się inwestować w kar-
> ty z dużą pamięcią lokalną jeśli chce się używać gier z
> olbrzymimi teksturami).

Rozumiem, zastanawia mnie tylko dlaczego nie mogę
w Ustawieniach AGP karty wybrać ustawienia x1,x2,x4
tylko Wył. które jest wybrane domyślnie lub x8, które
po restarcie wraca na AGP - Wył.
Czy to jest prawidłowe? Jeśli tak to OK.

Dziękuje za dotychczasową pomoc.
Pozdrawiam.