Re: naped nie czuta plyt instalacyjnych

Autor: kondziup <konradp_at_4web.pl>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 15:12:38 MET

news:dmmsie$6hr$2@polsl.pl...

> Jakie błędy?

> Tzn. podłączyłeś napę do innego komputera i tam działa
> idealnie? Tymi samymi kablami podłączałeś?
>
> --
tak dziala idealnie tzn da sie wszystko kopiowac,dalo sie bez problemów
zainstalowac tego samego offica co u mnie nie chcial pójsc,gra tez bez
problemow
podlaczalem innymi kablami wiec dzisiaj albo jutro sprawdze u niego na
swoich

a takie błedy mki wyskakuja np
jak instaluje offica: wystapił problem z aplkacja Program inicjujacy
Instalatora pakietu microsoft office
jak sterowniki od plyty:E:/ ukończono tylko część żadania ReadProcessMemory
lub WriteProcesMemory
jak gre to czyta cały czas i nic zrobić nie można