Re: [skladanie komputera] sempron

Autor: Blesso <spam>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 13:13:36 MET

A ja mam Asusa A7V600 (pelnego - zaden F czy X ) i komp "okresowo" nie
wykrywa mi klawiatury ani myszki na PS2 ( z najnowszym biosem )
i co ? dalem kupe kasy i okazalo sie ze musialem dokupic wszystko na USB
( nie wspominajac juz o tym ze z napieciem Vcore nie moge zejsc ponizej
1,6V na TOPowym swego czasu modelu tej marki)

Asrock na dzien dzisiejszy to optimum. Za 130zl nic lepszego sie nie
dostanie do TANIEGO kompa
Abit AN7 czy NF7 sa juz nieprodukowane i nowych sie nie dostanie .
Malo tego -w wiekszosci przypadkow serwisy naprawiaja Asusy i Abity - a np
Asrocki wymieniaja na nowe.
KT400A jest idealnym chipsetem do "taniej" platformy Semprona( i tak ten
sempron na 200MHz FSB nie bedzie chodzil) a przyrost mocy z lepszego
wykorzystania pamieci i tak nie zostanie zauwazony na slabszym sprzecie(
 no - moze Saper albo Pasjans bedzie mial o 3-4 fps wiecej)
Do tego ten Asrock ma chipset chlodzony pasywnie ( cisza) i np wyjscie na
joystick (co akurat wiekszosc plyt juz nie posiada)
Ideal za male pieniadze. i .. 2 lata gwarancji.

Blesso