Re: Nagrywarka nagrywa ale nie czyta CD'kow

Autor: Michal Banasiak <banasiak_at_life.pl>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 10:53:37 MET

mich napisał(a):

> Ma problemy z czytaniem prawie wszystkich płyt !!
> Za to nagrywać nadal potrafii inne komputery
> czytaja w niej nagrane płyty.

Miałem podobny problem ze swoją nagrywarką LG. Po 1,5 roku miała
problemy z odczytem płyt, nawet tłoczonych, chociaż nagrywała wciąż
poprawnie (z czasem przestała również odczytywać nagrane przez siebie
płyty - na innych komputerach były odczytywane bez problemów).

> Tak swoja drogą to nie wypaliła zbyt wielu płyt, chociaż jest dość wiekowa.
> Najbardziej mnie dziwi jej trudność z odczytywaniem zwykłych tłoczonych
> CD-Rów.

Być może problem polega na starzeniu się i "wyrabianiu" części
mechanicznych nagrywarki. Mój napęd też nie wypalił w swojej karierze
wielu płyt, ale za to używany był również jako zwykły CD-ROM i to dość
intensywnie. No cóż, nic nie jest wieczne...

--
Misza