Re: zintegrowana karta graficzna + karta w AGP

Autor: - <velvet.darkness_at_wp.pl>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 10:29:02 MET

> Mozesz rozwinac? Koncu czego z ktorej strony patrzac? Moze masz na mysli
> karte z krotkim sledziem typu 'low-profile'.

zapewne tak to się zazywa, bo standardowy sledź jest zbyt długi, do tego w
kartach NVidia gniazdo przypada w miejscu, gdzie komputer ma jeszcze
obudowę - nie ma tego problemu przy starych kartach

czyli chodzi mi głównie o umiejscowienie gniazda VGA na karcie - bo sledzia
zawsze można zdemontować.

dla przykładu
pasuje:
http://viajealhardware.iespana.es/viajealhardware/tarjetas/V/TV021.JPG