Re: jaki zasilacz?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 10:28:35 MET

shocik w wiadomości <news:dml355$b02$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał/a:

> wlsciwie to sie zdecydowalem na chieftec'a, ale 400,albo 420W,
> porownanie calkiem mozliwe ze trafione, jednak, chcialbym zrozumiec
> dleczego konkretnie chieftec'i juz nie sa godne polecenia?

Bo są nieco tańsze, a przez to [po jakimś czasie] znacznie głośniejsze,
znacznie częściej, niż kiedyś (a były w ogóle kiedyś?), zdarzają się felerne
egzemplarze do reklamacji.

Chieftec 420W z dwiema silnymi liniami +12V (tylko uwaga - ciągle są w
sprzedaży takie z jedną słabą linią 12V, w sumie "mała" :p różnica)
spokojnie wystarczy na każdy domowy komputer, nie przepłacaj, droższe nie
oznacza lepsze, mam tagana i wiem coś o tym. :/

--
Pozdrawiam,
  Gargamel