naped nie czuta plyt instalacyjnych

Autor: kondziup <konradp_at_4web.pl>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 10:18:04 MET

bardzo prosze o pomoc mam taki problem
mam nagrywarke liteon i nie czyta ona na kompie plyt instalacyjnych tzn
jezeli na plytce sa same pliki to daje sie czytac i kopiowac je a jezeli
jest juz jakas instalacja to mysli i dlugo i czest wyskakuja błedy myslalem
ze to wina popsutego napedu ale widowsa normalnie instaluje tym napedem od
poczatku.Sprawdzalem tez go u kolegi i u niego też wszystko z nim dobrze
jest
Wieć wydje mi sie że to może wna płyty głównej albo jakiś ustawień w biosie
moja płyta głowna to Nvidia Nforces 2 SL-75FRN2 pamiec ddr 400 512 mb blitz
procek alton 1,6
MOże ktoś spotkał się już z takim problem