Karta Graficzna ATI 9550

Autor: sZaKaLq <sZaKaLq_at_interia.pl>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 09:30:50 MET

 Witam,

Chcę wymienić kartę graficzną mam teraz GF 4 i zdecydowałem się na ati
9550 - grać dużo nie gram (od czasu do czasu NFS, Call of Duty, a GF4
trochę nie domaga :) ). Tylko zstanawiam się na firmą brać Radeona:
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=14094 - z tego co czytałem na
grupach i stronach to większość ludzi bierze Radeona i chwali sobie, a
może MSI http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=16680 - podobno
lepiej kręcą się niż Radeony a może jakaś inna firma? I kolejne pytanie
czy warto doplacać do kart z 256Mb pamięci - większość ludzi uważa, że
nie warto z tego co wyczytałem a co wy sądzicie ? Z góry dzięki za
wszelkie sugestie :)

--
PoZdRoWiOnKa
sZaKaLq