Re: SB Audigy 2 - ktory wybrac?

Autor: chemik333 <chemik333_at_wp.pl>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 09:29:44 MET

M.K. wrote:
> A ja przesiadłem się z Live1024 jedynie na Live24 i usłyszałem
> różnicę.

nie no jasne, ale zalezy na czym odsluchujesz, jakie sterownki uzywasz...
ludzie np. powiadaja ze do muzyki to tylko bodajze omegi czy cos w tym
stylu... Na zwyklych glosniczkach sie raczej ne uslyszy.

przy okazji: przesiadka na live 24 to chyba na pewno nie po to aby uslyszec
roznice w dzwieku. Toz to kastrat jakiego juz dawno nie bylo... (o ile to
ten z 3 czy 4 gniazdami na wyjsciu, bo mge cos pomylic)

--
chemik333 @ wp.pl
GG 294840