Re: LCD Belinea - po kupnie

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 08:07:35 MET

> Dostałem zamówioną Belineę 101920vC (?) ale na pudle i z tyłu monitora jest
> tylko napis Belinea 101920. Taki był starszy monitor z 25m a mój (v.C) ma mieć 8 Ms.
> Nie ma jak tego sprawdzić. Na fakturze dopisali mi v.C po prośbie.

Jest ja sprawdzić - porównaj numer seryjny z numerem na stronie
maxdata.pl przy 101920C. Numer seryjny jest na opakowaniu i na naklejce
z tyłu monitora - chyba że MaxData w tych monitorach coś zmieniła :).

> Monitor jest super stabilny na solidnej podstwawce. Kolory są beznadziejne.
> Kontrast też beznadziejny. Trzeba ciągnąć gammę w dół i to sporo a to pozbawia
> odcieni. Po próbach jako tako to ustawiłem.
> Dziwię się, że na uważanym portalu MVA.PL nie zobaczono takich oczywistych
> przypadłości jak beznadziejne, wyblakłe kolory, słabe fabryczne ustawienie
> jasności i kontrastu. Krótko mówiąć maxdata i gówno do piątej potęgi.
> Proszę o uwagi użytkowników tego monitora po zakupie. (o ile się jeszcze nie
> powiesili)

Na forum były zróżnicowane opinie. W teście dość chwalili... Jeśli
faktycznie masz vC i tak to wygląda, to nieciekawie. Odezwij się
najlepiej na forum :), żeby inni zapoznali się z twoją opinią i potem
nie narzekali jak kupią :).