Re: Pseudo-Promocje w Komputroniku (promocja na zasadach nie-promocji; -)

Autor: umberto <umberto_USUN_TO_at_kki.net.pl>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 07:33:42 MET

| Wybacz mi ale to Ty lyknales "promocje" :) a raczej lyknac chciales. Ja
| jak chce cos kupic to nie patrze czy pisze promocja tylko ile to kosztuje.

Przeczytałeś całego mojego posta? Moja wątpliwość pojawiła się własnie po tym jak
sprawdziłem ceny tego produktu w ostatnim czasie.
I chcieć, to może Ty chciałeś, żebym ja chciał, bo ja niczego nie chciałem.

Ponieważ nie znosze wszelkiego rodzaju robienia z klienta jelenia to zareagowałem, żeby ktos
inny spostrzegł jakie nieczyste praktyki stosuje Komputronik, chwalący się sławą
największego sklepu i różnymi nagrodami na prawo i lewo.

Pozdr;

p.s.
Myślę, że EOT.