Re: MB i RAM

Autor: shocik <szocik3_at_tlen.pl>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 00:05:18 MET

> To normalne. Niestety sloty procesorów zmieniają się tak szybko, że
> praktycznie nowa płyta po roku robi się i tak przestarzała.
> Co z tego, że 2 lata temu kupiłem płytę slot A największy wypas? I
tak mamy
> już dwóch następców..
> Myślę, że za kolejne 2 lata będzie podobnie. Trzeba się chyba
przyzwyczaić,
> że upgrade procesora wiąże się z wymianą płyty.

no niby tak, jednak patrząc na to przez jaki czas AMD podtrzymywało
socket-a, podczas, gdy intel żąglował coraz to nowymi podstawkami,
mam nadzieje że nie bedzie tak zle, szczególnie patrzac, co juz teraz
mozna na taka plyte wladowac - a chodzi mi o procesory dwurdzeniowe.
nic tam - bedzie co ma byc ;]

Pozdrawiam.